اخبارخراسان شمالی

جلسه شورای اقامه نماز شرکت گاز خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، روز هفدهم تیرماه، جلسه شورای اقامه نماز شرکت گاز خراسان شمالی برگزار شد.

آیین انعقاد تفاهم‌نامه بومی و اجرای طرح بومی سازی برنامه های اقامه نماز شرکت گاز استان توسط حجت‌الاسلام احمدی فرد مدیر ستاد اقامه نماز استان و سیدمحمود هاشمی مدیرعامل و رئیس شورای اقامه نماز شرکت گاز استان برگزار شد.

در ابتدای نشست، سیدمحمود هاشمی مدیر عامل شرکت گاز استان گزارشی از فعالیت های این ستاد در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز ارائه کرد.

وی افزود: اقامه و ترویج امر واجب نماز، وظیفه فردی و اجتماعی ماست و در این راستا از هیچ تلاشی نباید فروگذار کرد؛ رویکرد شرکت گاز استان در امر ترویج فرهنگ نماز، استفاده از همه ظرفیت های داخلی و بیرونی و مشارکت حداکثری همه کارکنان بوده و با بکارگیری روش های ایجابی، تلاش شده تا نمازهای جماعت در بخشهای مختلف این مجموعه به صورت مستمر و پرشور برگزار شود.

در ادامه، حجت‌الاسلام احمدی فرد مدیر ستاد اقامه نماز استان از توجه شرکت گاز استان به امر اقامه نماز جماعت و همچنین ارزشگزاری این شرکت به خانواده کارکنان تقدیر کرد و گفت: در ارزیابی اخیر ستاد اقامه نماز در ادارات و سازمانها، شرکت گاز استان حائز نمره مطلوبی شده که متعاقبا اعلام می گردد.

وی ضمن اشاره به میزبانی خراسان شمالی ازسی و یکمین اجلاس سراسری نماز در آبان ماه افزود: به لطف خدا و تلاش شما عزیزان ان شاءالله بتوانیم هرچه بهتر اجلاس سراسری نماز را برگزار کنیم.

در پایان نیز تفاهم نامه بومی جهت اجرای برنامه های اقامه نماز فی مابین ستاد اقامه نماز و شرکت گاز استان منعقد شد.

شورای اقامه نماز شرکت گاز خراسان شمالی

شورای اقامه نماز شرکت گاز خراسان شمالی

شورای اقامه نماز شرکت گاز خراسان شمالی

شورای اقامه نماز شرکت گاز خراسان شمالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا