تهران

جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تخصصی عکس نماز در تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان تهران، جلسه شورای سیاستگذاری و اجرائی جشنواره(مسابقه) تخصصی عکس نماز، با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در روز سه شنبه نوزدهم تیرماه برگزار شد.

در این نشست که پیرو فرمایش مقام معظّم رهبری مدّظله‌العالی مبنی بر بهره‌گیری از برترین شیوه‌ها و فنی‌ترین و هنری‌ترین ابزارها در جهت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، تشکیل شد؛ مقرر گردید جشنواره تخصصی عکس نماز به منظور ترغیب اقشار مختلف مردم به مشارکت در ترویج فرهنگ اقامه نماز و شناسائی ظرفیت‌های مردمی در رشته هنر عکاسیِ نماز در سه محور نماز در عرصه سلامت، نماز در میدان تولید و نماز در میدان رزم، تابستان امسال برگزار شود.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌ و المسلمین بهشتی، مدیر ستاد اقامه نماز با بیان اینکه، امروز یکی از مسائلی که ما در عرصه نبردها با آن مواجه هستیم، جنگ شناختی است؛ افزود: مقام معظّم رهبری مدّظله‌العالی در فرمایشات خود تأکید دارند که یکی از مشکلات ما این است که روایت درستی از دست‌آورد هایمان نداریم.

وی با تأکید بر اینکه، حضرت آقا در بیانیه گام دوّم انقلاب می‌فرمایند که معنویت و اخلاق در سطح جامعه، بعد از انقلاب اسلامی افزایش چشمگیری داشته است؛ گفت: شاید این افزایش معنویت در دید مردم نمایان نباشد چراکه دشمن با روایت‌های غلط، مردم را وارد یک جنگ شناختی کرده‌است.

بهشتی گفت: رهبر معظّم انقلاب، یکی از ابزارهای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز را، هنر می‌دانند.

مدیر ستاد اقامه نماز افزود: امروز با ابزارهایی در اختیار داریم، مثل تلفن‌های همراه هوشمند، می‌توانیم راویان خوبی از واقعیت‌های اقامه نماز در سطح جامعه باشیم.

در پایان این نشست، مسئولین دستگاه‌های مرتبط و حاضر در جلسه ضمن استقبال از برگزاری این رویدادِ تخصصیِ هنری، برای اجرای ممتاز و متمایز این جشنواره، اعلام آمادگی کردند.

جلسه شورای سیاست‌گذاری و اجرائی جشنواره تخصصی عکس نماز برگزار شد

جلسه شورای سیاست‌گذاری و اجرائی جشنواره تخصصی عکس نماز برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا