اخباربوشهر

جلسه دهه فرهنگی معارف نماز در بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان بوشهر، جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فرهنگی ترویج معارف نماز و مسجد با حضور  دبیران مدیر کانون فرهنگی و هنری مساجد، صداو سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی نیروگاه اتمی ،سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی ، اوقاف و امور خیریه ، آموزش و پرورش استان در روز چهارشنبه بیستم تیرماه در سالن اجتماعات ستاد اقامه نماز استان  برگزار شد.

در این جلسه خشنود مدیر ستاد استان ضمن تشکر از  حضور اعضا در  جلسه، سخنانی را  پیرامون برنامه هایی که می بایست، در این دهه با همکاری اعضاء انجام شود، مورد بحث و تاکید قرار داد.

وی در ادامه افزود: از جمله برنامه های این دهه رونمایی از کتب و محصولات با موضوع نماز ،مسجد و مهدویت،بهره گیری از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه در اجرای برنامه های دهه فرهنگی،حضور دست اندرکاران حوزه نماز،مسجد و مهدویت در برنامه صدا و سیمای مرکز استان و شناسایی و معرفی فعالین نماز و مهدویت در برنامه صدا و سیمای مرکز استان می باشد.

حجت الاسلام خشنود افزود: برنامه ریزی لازم بمنظور اجرای مسابقه کتابخوانی نماز از کتاب نماز در سیره و سخن امام سجاد علیه السلام در بین مردم،تجهیز کتابخانه های عمومی مساجد،ادارات،مدارس،فرهنگسراها به کتاب نماز، شناسایی،هماهنگی و معرفی یک مسجد محوری در استان و شهرستان بعنوان پایگاه نماز از دیگر برنامه های این دهه است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی دهه مسجد و معارف نماز و تبیین خدمات ارائه شده در خطبه های نماز جمعه ،معرفی ۱۰ الگوی موفق طرح پیوند مسجد،مدرسه و خانه از طریق پخش مستند تصویری یا مصاحبه در پخش خبری صدا و سیمای مرکز استان می بایست مورد توجه قرار  گیرد.

در ادامه هر یک از اعضاء پیرامون برنامه های تخصصی خود مواردی را مطرح و  اعلام آمادگی کردند.

جلسه دهه فرهنگی نماز و مسجد استان بوشهر جلسه دهه فرهنگی نماز و مسجد استان بوشهر جلسه دهه فرهنگی نماز و مسجد استان بوشهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا