اخبارمرکزی

جلسه دوره های آموزشی نماز ویژه مدارس غیر دولتی استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان مرکزی، جلسه هماهنگی اجرایی نمودن دوره های آموزشی در مدارس غیردولتی و هیات امنایی، روز چهارشنبه بیست و هفتم تیرماه با حضور حسین مولوی مدیر کل، حجت الاسلام و المسلمین علی رودبارانی مدیر، حجت الاسلام احمد اناری کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز استان، شبیری رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی و سایر اعضاء در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در این جلسه مولوی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و خیر مقدم به حاضرین گفت: در صدد هستیم با همکاری ستاد اقامه نماز دوره های آموزشی اقامه نماز را با محوریت مدارس غیر دولتی و هیات امنایی برای تقویت شایستگی اعتقادی مدیران، معلمان برگزار کنیم.

وی افزود: ما آمادگی کامل خود را برای برگزاری این دوره ها با همکاری اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی و ستاد اقامه نماز اعلام و جهت اجرای هرچه شایسته تر این دوره ها از تمام توان و ظرفیت موجود استفاده خواهیم کرد.

سپس حجت الاسلام رودبارانی نیز ضمن تسلیت و قبولی عزاداری ها در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) و تقدیر و تشکر از مجموعه آموزش و پرورش استان و اداره مدارس غیر دولتی، برای پیگیری مستمر جهت اجرای دوره های آموزشی اقامه نماز در سطح مدارس استان، گفت: اجرای دوره های آموزشی برای مدیران، معلمان و ائمه جماعات، یکی از بهترین سرمایه گذاری های فرهنگی و اعتقادی در سطح جامعه است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی افزود: دوره های آموزشی شامل، دوره آموزشی شیوه های فرهنگ سازی نماز در مدارس ویژه مدیران جدیدالانتصاب، شیوه های جذب دانش آموزان دختر و پسر نو ملکف به نماز ویژه معلمان پایه سوم ابتدایی و دبیران متوسطه اول و همچنین دوره آموزشی ویژه ائمه جماعات روحانی مدارس خواهد بود.

وی گفت: این دوره در بازه زمانی ۱۵ مرداد ماه لغایت ۱۵ شهریور ماه خواهد بود و ما باید با مشارکت هم نسبت به تنظیم جدل زمان بندی اجرای دوره ها اقدام و به ستاد مرکز نیز اعلام نمائیم و تمام تلاش خود را برای اجرای مطلوب و شایسته این دوره ها انجام دهیم.

جلسه دوره های آموزشی نماز ویژه مدارس غیر دولتی استان مرکزی

جلسه دوره های آموزشی نماز ویژه مدارس غیر دولتی استان مرکزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا