اخبارچهارمحال و بختیاری

دوره های آموزشی همگانی نماز در محلات برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمد کریمی مدیر ستاد اقامه نماز استان، روز پنج شنبه، بیست و هشتم تیرماه، در گفتگو با روابط عمومی ستاد، از برگزاری دوره های آموزشی همگانی نماز در محلات چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وی گفت: این دوره های آموزشی نماز با همکاری سپاه پاسداران حضرت قمربنی هاشم (ع) و بسیج خواهران استان و با تدریس اساتید مرکز تخصصی نماز کشور و استانید بومی استان در حال برگزاری هستند.

وی افزود: این نشست ها و دوره ها به صورت گفتمان محور برگزار می‌شوند، که شیوه های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات دینی و نماز خانواده ها، روش بیان احکام و آداب و اسرار نماز در قالب تدریس ۴ ساعته در تمامی شهرستان ها برگزار می‌شود.

حجت السلام کریمی بیان کرد: در ایام تابستان ۲۳۰ نشست در محلات مختلف استان و پایگاه های بسیج خواهران، ویژه بانوان خانه دار برگزار میگردد، که هدف از برگزاری این نشست ها آموزش فلسفه، آداب و برکات نماز و آموزش شیوه های دعوت فرزندان به نماز است.

مدیر ستاد اقامه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان، ضمن استقبال از برگزاری این دوره های آموزشی نماز در محلات، جهت برگزاری این دوره های آموزشی در تمامی پایگاه بسیج محلات اعلام آمادگی کردند.

دوره های آموزشی همگانی نماز در محلات برگزار می‌شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا