اخبارمرکزی

جلسه اجرای برنامه های دهه تکریم مساجد و ترویج اقامه نماز در استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان مرکزی، اولین جلسه هماهنگی برای اجرای برنامه های پیشنهادی در خصوص دهه تکریم مساجد و توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، روز شنبه ششم مرداد ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی رودبارانی مدیر ستاد، حجت الاسلام احمد اناری کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان و نمایندگان دستگاه های مرتبط، در محل ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

در این جلسه پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام رودبارانی ضمن تسلیت ایام و خیر مقدم به حاضرین، گفت: هدف از تشکیل جلسه برنامه ریزی برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین نسل نو، با استفاده از ظرفیت مساجد است.

وی افزود: انتظار می رود همه اعضاء برنامه هایی را در این ایام به صورت انفرادی و یا مشارکتی برنامه ریزی کرده اند اجرا کنند، تا شاهد بسط و گسترش فرهنگ اقامه نماز، به ویژه نماز جماعت در مساجد و با حضور قشر جوان باشیم.

رودبارانی بیان کرد: مساجد اصل و اساس دین اسلام هستند و با توجه به وضعیت فعلی مساجد، که اصلا وضعیت خوبی ندارند، ما باید برنامه های متنوعی در این ایام در مساجد، برنامه ریزی و برگزار کنیم، تا بتوانیم مساجد سطح استان را فعال کنیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی در پایان این جلسه از حاضرین خواست که برنامه های پیشنهادی و قابل اجرا در این ایام را به ستاد اقامه نماز استان ارسال کنند تا بتوانیم با برنامه ریزی دقیق و کاربردی، آنها را در مساجد سطح استان برگزار کنیم.

در ادامه این جلسه، اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جلسه اجرای برنامه های دهه تکریم مساجد و ترویج اقامه نماز در استان مرکزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا