اخبارخراسان جنوبی

دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان با مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز استان به همراه ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در بازدیدهای خود از دستگاه‌های اجرایی استان روز یکشنبه چهاردم مردادماه با مدیر کل بهزیستی استان دیدار و در نماز جماعت اداره کل شرکت کردند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در این دیدار برگسترش و نهادینه شدن فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ نماز نیازمند احساس مسئولیت همگانی است و تا زمانی که این در وجود ما شکل نگیرد توفیقی حاصل نمی شود.

وی با بهره گیری از پیام مقام معظم رهبری در خصوص مسئولیت همگانی نماز گفت: همه مسئولان، مردم، اندیشمندان و نخبگان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اول مسئول هستند اگر به اهمیت این موضوع مهم پی ببریم که در برابر اقامه نماز تک تک افراد جامعه مسئولیت داریم با شور و نشاط بیشتری در این راستا تلاش می کنیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان تصریح کرد: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری مدیران در دستگاه های اجرایی خود متصدی اقامه نمازند و در این راستا باید با برنامه ریزی و اهتمام جدی زمینه حضور و مشارکت حداکثری کارکنان را در نمازهای جماعت دستگاه فراهم کنند.

در ادامه مدیر کل بهزیستی استان: گزارشی از برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در بین کارکنان، خانواه ها و جامعه هدف بهزیستی استان ارائه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا