اخبارخراسان جنوبی

بازدید مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی از مساجد و نماز خانه های بین راهی استان

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی، روز دوشنبه پانزدهم مرداد ماه مدیر ستاد اقامه نماز استان به همراه کارشناس برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد، دبیر شورای اقامه نماز اداره کل راهداری و ریاست سازمان تبلیغات شهرستان قاین در آستانه اربعین حسینی از مساجد و نمازخانه های محورهای مواصلاتی بیرجند- قاین – مشهد  بازدید کردند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در این بازدید به متولین مساجد و نماز خانه های بین راهی، تاکید کرد که آراستگی فضای درونی نمازخانه‌ها، غبارروبی، نظافت و بهداشت نمازخانه‌های تحت مدیریت دستگاه‌های مختلف و توجه به سیستم سرمایشی، تعمیر و رعایت بهداشت وضوخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تکمیل امکانات نمازخانه‌ها و داشتن متصدی متعهد در این قسمت‌ها را از جمله مواردی دانست که لازم است به ویژه در ایام اربعین حسینی نمازخانه‌های بین راهی که منتهی به مشهد مقدس و مسیر زوّار اربعین حسینی است مورد توجه ویژه قرار گیرد زیرا مسافرین زیادی برای زیارت کربلای معلی وهمچنین آقاعلی ابن موسی الرضا (س) از این مسیرها عبور می کنند.

در پایان مدیر ستاد اقامه نماز استان با لوح تقدیر از مدیر اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان قاین به پاس زحمات و همکاری با ستاد اقامه نماز شهرستان تجلیل کردند.

بازدید مدیر ستاد اقامه نمازاز مساجد و نماز خانه های بین راهی استان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا