اخبارخراسان جنوبی

از خبرنگار برتر نماز خبرگزاری ایکنا خراسان جنوبی تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز استان، روز شنبه، بیستم مرداد ماه از حمیدی خبرنگار خبرگزاری ایکنا به پاس زحمات و تلاش‌های این خبرگزار برتر نمازی تجلیل و لوح تقدیر قائم مقام ستاد اقامه نمازکشور را به وی اهدا کرد.

کمیلی در این نشست با گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از مقام فعالان این عرصه به‌ ویژه در حوزه نماز و قرآن، تصریح کرد: خبرگزاری ایکنا، رسانه برتر نماز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان معرفی شده است.

وی گفت این خبرگزاری از جمله رسانه‌های فعال در حوزه دین و نماز بوده به پاس زحمات و همکاری بسیار خوب شما با ستاد اقامه نماز استان در پوشش اخبار و برنامه‎‌ها قدر دانی می کنیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان به اهمیت و نقش رسانه در ترویج فرهنگ اسلامی و تشویق آحاد مردم به نماز و این فریضه الهی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران دلسوز نقش بسیار مهمی در این عرصه دارند و می‌توانند منشأ تأثیرات فراوانی باشند.

شایان ذکر است، در بخشی از متن تقدیر از این خبرگزاری  که به امضای سیداحمد زرهانی، قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور رسیده، آمده است:

«نماز ستون دین و باران رحمت الهی است، نماز زمزم زلالی است که حق‌پویان هر روز پنج نوبت خود را در آن چشمه شست‌وشو و معطر کرده و طراوت می‌بخشند.

بدین‌وسیله همکاری شما در انتشار و پوشش شایسته اخبار و رویدادهای نمازی را ارج می‌نهیم و بر خود فرض می‌دانیم به مصداق کلام شریف «مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ» به مناسبت روز خبرنگار از همت و تلاش شما تشکر و قدردانی کنیم؛ خدواند همه ما را از اقامه کنندگان نماز قرار دهد»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا