اخبارکاشان

جلسه شورای اقامه نماز کاشان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان، جلسه شورای اقامه نماز کاشان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، فرماندار ویژه، مدیر ستاد اقامه نماز و جمعی از مدیران شهرستان با موضوع هماهنگی برگزاری اجلاس نماز منطقه کاشان، در روز سه شنبه بیست و سوم مردادماه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان بیان داشت: جهاد تبیین به ویژه در مدارس بسیار حائز اهمیت است و با توکل به خداوند باید در مسیر انجام وظایف تمام توان خود را به کار بگیریم و هیچ گاه ناامید نشویم.

وی افزود: باید از ممتازین در زمینه بندگی و ترویج معارف و فرهنگ نماز تجلیل انجام بگیرد و وظیفه ما در مدارس، ادارات و مساجد باید تربیت ولی خدا باشد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان هم بر برگزاری اجلاس نماز و همکاری دستگاه های ذی ربط تاکید کرد و بیان داشت: باید با تمام توان در جهت ترویج فرهنگ و معارف نماز در سطح جامعه تلاش کنیم.

در پایان جلسه مصوب شد اعزام اساتید مرکز تخصصی نماز قم به مدارس کاشان از ابتدای سال تحصیلی جهت برگزاری نشست های دانش آموزی و برگزاری پویش هایی با موضوعیت نماز اول وقت و تجلیل از آثار برگزیده در اجلاس نماز در دستور کار قرار بگیرد.

جلسه شورای اقامه نماز کاشان برگزرار شد

جلسه شورای اقامه نماز کاشان برگزار شد

جلسه شورای اقامه نماز کاشان برگزار شد جلسه شورای اقامه نماز کاشان برگزار شد جلسه شورای اقامه نماز کاشان برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا