اخبارفارس

دوره آموزشی توانمندسازی ائمه جماعت مدارس شهرستان بختگان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، در روز سه‌شنبه بیستم شهریور ماه، دوره آموزشی توانمند سازی ائمه جماعت مدارس با حضور حجت الاسلام آموزشگار از مرکز تخصصی نماز قم در محل سالن کوثر مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بختگان برگزار شد.

این دوره با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس و لزوم آگاهی و دانش افزایی مربیان طرح امین و ائمه جماعات مدارس، دوره آموزشی توانمند سازی ویژه ائمه جماعات برگزار شد.

در این دوره که با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بختگان برگزار شد، حجت الاسلام آموزگار از همه ائمه جماعات خواست نسبت به شیوه های ترغیب دانش آموزان به نماز فعال و کوشا باشند.

وی در ادامه گفت: روحانی و طلبه باید مجهز به علم نوین و آگاه به مسائل پرورشی و تربیتی باشد. ما در مقطع بسیار حساس و مهمی قرار گرفته‌ایم لذا تربیت فرزندان و آگاهی به مسائل دینی، هم همت والایی می‌خواهد و هم سلیقه، یعنی ما باید بتوانیم نسبت به آگاه سازی نسل جوان به آموزه های دینی کوشا باشیم.

خاطرنشان می‌شود به همت معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بختگان دوره توانمند سازی ائمه جماعات و مربیان طرح امین این شهرستان برگزار شد.

دوره آموزشی توانمند سازی فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا