اخبارخراسان رضوی

مدیر ستاد اقامه نماز استان با مشاور در امور دینی، روحانیت شهردار مشهد دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان در نشستی با مشاور در امور دینی، روحانیت شهردار مشهد در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز، سه شنبه بیستم شهریورماه دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در ابتدا اشاره ای به ساختار و برنامه های ستاد اقامه نماز داشت، سپس از برنامه های خوب شهرداری که در حوزه نماز انجام گرفته به خصوص جذب ائمه جماعات موفق و هدایت این مجموعه در برگزاری نمازجماعت و تبیین معارف نماز تشکر کرد.

وی در ادامه چند پیشنهاد در حوزه مسائل فرهنگی و توسعه معارف نماز ارائه کرد و خواستار شد در صورت کارشناسی و مناسب بودن هر یک از برنامه ها دستور پیگیری و اجرا آن داده شود و ستاد اقامه نماز نیز با ظرفیت صددرصد در خدمت شهرداری خواهد بود.

از جمله برنامه های پیشنهادی می توان به تشکیل دوره های تخصصی ائمه جماعات شهرداری، حمایت و مشارکت بخش فرهنگی شهرداری در برنامه های فرهنگی هنری نماز، دستور استمداد نشست های منظم در جلسات کمیته های فرهنگی شهرداری و همچنین قراردادن عنوان نماز و خانواده برای شهروندان در سرفصل های آموزشی در فرهنگسراها و ادامه آموزش های مرتبط با واجبات نماز و معارف آن به خصوص برای نیروهای خدماتی و شرکتی شاغل در مجموعه کلان شهرداری اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین فاطمی ارفع مشاور در امور دینی، روحانیت شهردار مشهد یادآور شد: موارد پیشنهادی با برنامه ریزی اجرا خواهد شد و شهرداری نیز از ظرفیت و توانمندی علمی و طرح ها و برنامه های ستاد اقامه نماز اعم از اساتید، کتب و …. استفاده خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا