اخبارخراسان شمالی

شورای اداری بجنورد با محوریت سی و یکمین اجلاس سراسری نماز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، روز بیست و یکم شهریور ماه، جلسه شورای اداری شهرستان بجنورد با محوریت موضوع برگزاری سی و یکمین اجلاس سراسری نماز در خراسان شمالی برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی فرد مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، گزارشی از مجموعه اقدامات و تلاش های استان برای پذیرش میزبانی اجلاس گزارشی ارائه کرد.

وی افزود: به برکت برگزاری اجلاس این ظرفیت ویژه و امکان خاص را فراهم میکنند که از کارشناسان و زبده در بخش نماز بهره‌مند شویم، همچنین با توجه به موضوع اجلاس که نماز نسل نو و رسالت ما است، نیازمند بررسی و آماده‌سازی بستر مناسبی برای بهره‌مندی ویژه این نسل صورت بگیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز اشاره کرد: دستگاه های اجرایی نیز برنامه‌ریزی ویژه خود را جهت استفاده از این ظرفیت داشته باشند، همچنین دستگاه هایی که توان پشتیبانی برگزاری اجلاس را دارا هستند کمک کنند تا بتوانیم میزبان مناسبی در برگزاری اجلاس باشیم.

باقرپور فرماندار شهرستان بجنورد، با ابراز خرسندی از میزبانی برگزاری اجلاس سراسری نماز در شهرستان بجنورد در آبان ماه سال جاری، به همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد: همه‌ی همت و توان خود را برای تمهید مقدمات و اجرای این رویداد ملی در شهرستان به کارگیرند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان و شهرستان همچون مسابقات سراسری قرآن کریم که در سال گذشته در بجنورد برگزار شد، افزوده گردد.

 

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان بجنورد با محوریت موضوع برگزاری سی و یکمین اجلاس سراسری نماز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا