اخبارکردستان

شورای سیاستگذاری میهمانی امت محمد رسول الله(ص) برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان: برنامه ها ی ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) بسیار با اهمیت است و با تمام توان از آن ها حمایت خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کردستان، بیست و یکم شهریور ماه شورای سیاستگذاری امت محمد رسول الله(ص) با حضور نماینده ولی فقیه، مدیر ستاد اقامه نماز استان و سایر مدیران دستگاه های اجرایی تشکیل شد.

در این جلسه نحوه برگزاری مراسمی که بمناسبت میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و هفته وحدت در شهر سنندج در فضای باز برگزار خواهد شد مورد بررسی قرار گرفت و رئوس برنامه های اجرایی آن تعیین و تایید شد.

هر یک از مدیران دستگاه های اجرایی پیشنهادات و نظراتی را ارائه کردند و برنامه هایی که در آن روز اجرا خواهد شد مورد تایید قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد که شش مسجد برای برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء تعیین شود و ائمه جماعت در آن مساجد حضور داشته باشند و به محض وقت اذان برنامه ها قطع و اذان پخش شود و نماز جماعت در مساجد نزدیک به مکان مراسم برگزار شود.

در ادامه حجت الاسلام پورذهبی نمیانده ولی فقیه در کردستان ضمن تاکید بر برنامه هایی که اجرا خواهد شد گفت: باید به محتوای برنامه ها دقت شود تا اثرات مناسبی را داشته باشد.

وی از مدیران دستگاه ها خواست تا وظایفی را که در برگزاری این مراسم برعهده آن ها است منظم و بموقع انجام دهند که بازتاب مناسبی داشته باشد.

در پایان این جلسه عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز و حجت الاسلام سادات مسئول بنیاد مهدویت با نماینده ولی فقیه دیدار کردند و در خصوص برنامه های ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و همچنین تعیین فضای اداری مناسب برای اسکان ستاد و بنیاد با نماینده ولی فقیه گفت و گو کردند.

حجت الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه ضمن تاکید بر اهمیت برنامه های ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت گفت: برنامه ها ی ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) بسیار با اهمیت است و با تمام توان از آن ها حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: برای تامین فضای اداری ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت پشتیبانی و کمک لازم بعمل خواهیم آورد.

شورای سیاست گزاری میهمانی امت محمد رسول الله(ص) برگزار شد. شورای سیاست گزاری میهمانی امت محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا