اخباریزد

دوره آموزشی مدیریت اقامه نماز در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد، در روز یکشنبه بیست و پنجم شهریور ماه، دوره آموزشی مدیریت اقامه نماز در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با تدریس حجت الاسلام و المسلمین آقایی، استاد بومی مرکز تخصصی نماز به کار خود پایان داد.

این دوره آموزشی به مدت هشت ساعت در دو روز، به صورت حضوری برای کارکنان اداره کل استان و برای سایر کارکنان این اداره به صورت وبینار در بستر اسکای روم برگزار شد.

حجت الاسلام آقایی اظهار داشت: اینکه ما می بینیم در جامعه برخی افراد آرامش ندارند، چون آرامش را در چیزی می جویند که خدا در ذات آن آرامش قرار نداده است، خداوند می فرماید: “أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ” آگاه باشید، تنها با یاد خدا دلها آرامش می‌یابد، یکی از مصادیق یاد خدا نماز است که خداوند در این دنیای پرطلاطم واجب کرده تا غافل نباشیم.

وی بیان کرد: والدین وظیفه دارند فرزندان خود را به انجام فرایض الهی و نماز اول وقت سوق دهند و با توجه به آیاتی از قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع)به اهمیت نماز و آثار و برکات آن در زندگی و ترک نماز و پیامدهای آن مطالبی مبوسطی ارائه کرد.

دوره آموزشی مدیریت اقامه نماز در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد دوره آموزشی مدیریت اقامه نماز در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا