اخبارقم

مدیر ستاد اقامه نماز قم با مدیرکل صدا و سیمای استان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، مدیر ستاد اقامه نماز استان صبح دوشنبه، بیست و ششم شهریورماه، با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان دیدار و گفت و گو کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم در این دیدار ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه ربیع الاول، انتصاب مدیرکل جدید صدا و سیمای استان را انتصابی شایسته عنوان کرد و گفت: انتصاب مدیران فرهنگی در استان، موجب ایجاد فضایی فرهنگی و هم افزایی ظرفیت ها در ارائه خدمت در شهر کریمه اهل بیت(ع) خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب پور در ادامه به هماهنگی اداره کل صدا و سیما با ستاد اقامه نماز استان اشاره کرد و گفت: بحمدالله هماهنگی و همراهی مناسبی از گذشته تا کنون بوده است و تجلی این هماهنگی پوشش گسترده نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی بود.

وی افزود: پوشش اخبار و رویدادهای نمازی موجب ایجاد فضای نمازی در جامعه و ایجاد بستر ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در بین اقشار مختلف جامعه خواهد شد که صدا و سیمای استان در این راستا پیشتاز است.

در ادامه حجت الاسلام عرب پور به برگزاری اجلاس سراسری و استانی نماز اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده اجلاس استانی نماز در مهرماه برگزار خواهد شد که در این راستا نیازمند فضاسازی و همکاری گسترده مجموعه صدا و سیمای مرکز استان هستیم.

احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای استان نیز در این دیدار با استقبال از برنامه های ستاد اقامه نماز، رسالت صدا و سیما را مباحث فرهنگی و مذهبی عنوان کرد و گفت: جایگاه نماز در امور فرهنگی و مذهبی جایگاهی بی بدیل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا