اخبارهمدان

زنگ نماز در مدارس استان همدان نواخته شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان همدان، زنگ نماز مدارس امروز یکشنبه یکم مهرماه همزمان با شروع سال تحصیلی و با حضور مسئولین استانی در تمامی مدارس استان نواخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسنی حلم مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با حضور در دبیرستان بنت الهدی و نواختن زنگ نماز تصریح کرد: نماز اولویت اصلی آموزش و پرورش می باشد و همه مسئولین و مدیران در تمامی سطوح در مناطق بیست گانه استان باید اهتمام بیش از پیش به مقوله نماز و ترویج آن داشته باشند.

وی با تاکید بر این که از تمام ظرفیت ها برای تقویت نماز در مدارس استان استفاده شود، خاطرنشان کرد: استان همدان از ظرفیت خوبی به لحاظ دین داری و مذهب برخوردار است که طرح ها و برنامه های خوب و اثربخش دستگاه تعلیم و تربیت استان در حوزه نماز بخشی از این ظرفیت ها است.

لازم به ذکر است همزمان با نواختن زنگ نماز مدارس، حجت الاسلام والمسلمین حسنی حلم مدیر ستاد اقامه نماز و کارشناسان ستاد اقامه نماز استان و بنیاد مهدویت در برخی از مدارس استان حضور پیدا کردند.

زنگ نماز در مدارس استان همدان نواخته شد زنگ نماز در مدارس استان همدان نواخته شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان همدان، زنگ نماز مدارس باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسنی حلم مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان در روز یکشنبه یکم مهرماه همزمان با اذان شرعی نواخته شد.

زنگ نماز در مدارس استان همدان نواخته شدزنگ نماز در مدارس استان همدان نواخته شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا