آموزش نمازاخبارخوزستان

دوره آموزشی مدیریت اقامه نماز در خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان خوزستان، اول مهرماه دوره آموزشی مدیریت اقامه نماز در اداره ارتباطات و فناوری خوزستان برگزار شد.

مهدی شه نظری پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: در احادیث و روایات بسیاری در خصوص برکات نماز جماعت تاکید شده است، همچنین نماز جماعت از فضیلت بسیار بالایی برخوردار است و موجب تقویت روحیه اخوت و برادری خواهد شد.

وی افزود : این دوره با سرفصل های آموزشی شامل جایگاه نماز در آیات و روایات، نقش اقامه نماز در کاهش سوء رفتار کارکنان در محیط کار، علل ترک نماز در بین کارکنان، نقش و مسئولیت مدیران در ترویج فرهنگ نماز در محیط کار و راهکار های ترویج فرهنگ اقامه نماز در محیط کار توسط استاد مربوطه اعزامی از ستاد اقامه نماز استان ارائه خواهد شد.

شه نظری پور گفت: براساس بند ۱۱ توافق نامه نماز، دوره آموزشی به همت شورای فرهنگی ستاد وزارت ارتباطات و همکاری کلیه ادارات تابعه وزارت در استان جهت مدیران پایه و میانی به مدت ۴ ساعت به همراه گواهینامه معتبر از مرکز توسعه سرمایه انسانی و فناوری های مدیریتی وزارت انجام می شود.

در ادامه سید موسی بلادیان مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اهمیت و جایگاه بالای نماز در محیط ادارات  افزود : یک مدیر خوب نمازی کسی است که خود او اولین کسی باشد که در نماز شرکت می‌کند. همه در قبال دیگران مسئولیم و باید توجه کنیم که در یک اداره، مسئولیت نماز کارمند جزء نیز به عهده مدیر است و باید راه‌هایی بیابد که کارمند به وقت نماز بخواند.

بلادیان گفت : نماز نور چشم پیامبر است و شما زمانی می‌توانید منتظر شفاعت پیامبر باشید که نماز نور چشم شما نیز باشد.

لازم به ذکر است دوره آموزشی مدیریت اقامه نماز به مدت ۴ ساعت توسط استاد دوره روحانی نژاد ویژه مدیران، معاونین و روسای ادارات ارتباطات و فناوری اطلاعات، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پست، ارتباطات زیرساخت و شعب پست بانک و با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان خوزستان در محل سالن همایش اداره کل ICT استان برگزار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا