اخبارکردستان

آئین نواختن زنگ مهر، مقاومت و نماز در مدارس کردستان با حضور وزیر کشور برگزار شد

وزیر کشور: دانش آموزان برای فراگیری تعلیم و‌تربیت در تلاش باشند چرا که آن ها آینده سازان کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کردستان، یکم مهر ماه آئین نواختن زنگ مهر، مقاومت و نماز با حضور وزیر کشور، استانداران سابق و جدید، فرماندهان نظامی، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، مدیر ستاد اقامه نماز استان، اولیای دانش آموزان و سایر مسئولین استانی در دبیرستان دخترانه ابرار برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ضمن خیرمقدم به وزیر کشور گفت: تصمیم آگاهانه و دلسوزانه شما برای شرکت در این آیین از جهات گوناگون ارزشمند است.

ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز را یکی از برنامه های اصلی و مهم سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا شد و زنگ‌مهر، مقاومت و نماز توسط مومنی وزیر محترم کشور طنین انداز شد.

در‌ادامه اسکندر مومنی وزیر کشور به حضور در آغازین روز بهار تحصیلی در سرزمین فرهنگ و دیار‌ سر افراز کردستان اشاره کرد و گفت: از صمیم قلب خوشحال هستم.

وی با اشاره به اینکه خون شهیدان و خصوصا شهدای دانش آموز نقش مهمی در یکپارچگی و حفظ آرمان ها داشته است، افزود: دانش آموزان برای فراگیری تعلیم و‌تربیت در تلاش باشند چرا که آن ها آینده سازان کشور هستند.

آئین نواختن زنگ مهر، مقاومت و نماز در مدارس کردستان با حضور وزیر کشور برگزار شد آئین نواختن زنگ مهر، مقاومت و نماز در مدارس کردستان با حضور وزیر کشور برگزار شد آئین نواختن زنگ مهر، مقاومت و نماز در مدارس کردستان با حضور وزیر کشور برگزار شد آئین نواختن زنگ مهر، مقاومت و نماز در مدارس کردستان با حضور وزیر کشور برگزار شد آئین نواختن زنگ مهر، مقاومت و نماز در مدارس کردستان با حضور وزیر کشور برگزار شد آئین نواختن زنگ مهر، مقاومت و نماز در مدارس کردستان با حضور وزیر کشور برگزار شد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا