اخبارکردستان

نماز جماعت در اولین روز بازگشایی مدارس استان کردستان اقامه شد

مدیرکل آمورش و پرورش استان کردستان: نماز عالی ترین‌نوع کرنش در برابر خداوند متعال است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کردستان، یکم مهر ماه نماز جماعت با حضور مدیرکل آموزش و‌پرورش استان، مدیر ستاد اقامه نماز استان، مدیر آموزش و‌پرورش ناحیه ۲ سنندج و تعدادی دیگر از مسئولین آموزش و پرورش استان در دبیرستان نمونه دولتی مولوی سنندج اقامه شد.

پس از اقامه نماز جماعت ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان بر اهمیت والای نماز تاکید کرد و گفت: نماز عالی ترین‌نوع کرنش در برابر خداوند متعال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به آیه ۵۶ سوره مبارکه زاریات گفت: خداوند در این آیه می فرمایند که من‌ جن و انس را نیافریدم مگر برای اینکه مرا به یکتایی پرستش کنند.

ناظمی جلال همچنین به آیه ۴۵ سوره مبارکه عنکبوت اشاره کرد و گفت: نماز انسان را از فحشا و منکر باز می دارد. وی درخصوص آثار نماز جماعت اعم از آثار معنوی آثار اجتماعی، آثار سیاسی، آثار اخلاقی و تربیتی توضیحاتی ارائه کرد و از نماز جماعت بعنوان پاک ترین و‌ کم خرج ترین اجتماعات یاد کرد.

مدیرکل آموزش و‌پرورش استان بر حضور مدیران، معاونین، دبیران و‌دانش آموزان در کنار هم در نماز جماعت تاکید ویژه کرد.

در پایان عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان چند سوال نمازی از نکات مطرح شده توسط مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به آیات قرآن کریم طرح کرد و به دانش آموزانی که پاسخ صحیح دادند جوایزی اهدا شد.

نماز جماعت در اولین روز بازگشایی مدارس استان کردستان اقامه شد نماز جماعت در اولین روز بازگشایی مدارس استان کردستان اقامه شد نماز جماعت در اولین روز بازگشایی مدارس استان کردستان اقامه شد نماز جماعت در اولین روز بازگشایی مدارس استان کردستان اقامه شد نماز جماعت در اولین روز بازگشایی مدارس استان کردستان اقامه شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا