اخبارکهگیلویه و بویراحمد

زنگ نماز درمدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

به گزارش روایط عمومی ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه، مدیر ستاد اقامه نماز، مدیر کل آموزش وپرورش و معاون پرورشی وتربیت بدنی زنگ نماز در مدارس شهرستان بویر احمد نواخته و نماز ظهر و عصر دانش آموزان به جماعت اقامه شد.

در این مراسم آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گفت: مسئله آموزش و تربیت بسیار مهم هستند ولی از پایه های مهم تربیت، تربیت دینی است واز پایه های مهم تربیت دینی مسئله نماز است.

آیت الله حسینی بیان کرد: پایه رشد و بالندگی هر انسان در هر مسیری مربوط به شکر گزاری به در گاه خداوند است اولیاء، مربیان و معلمان گرانقدر نسبت به این آموزش و این مسئله اخلاقی ومعنوی باید توجه ویژه کنند.

نماینده ولی فقیه اظهار کرد: اگر بخواهیم منکرات وفحشا از دانش آموزان دور شود افکار و فرهنگ آنها را به اسارت در نیارد وبتوانند آن طور که شایسته باشد به پرواز در بیایند ورشد وشکوفایی کنند راهش نماز است.

مدیر ستاد اقامه نماز به اقامه نماز در مدارس، دانشگاه ها و مراگز فرهنگی اشاره و بیان کرد: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری برای توسعه وترویج نماز در نسل نو بخصوص در بین دانش آموزان و دانشگاه ها به همین خاطر ستاد اقامه نماز این آمادگی را دارد در همه مدارس و مراکز علمی ودانشگاهی نسبت به فعالیت های اقامه نماز وترویج آن اقدامات لازم را انجام دهد.

زنگ نماز در مدارس کهگیلویه وبویر احمد نواخته شد.

زنگ نماز در مدارس کهگیلویه وبویر احمد نواخته شد.

زنگ نماز در مدارس کهگیلویه وبویر احمد نواخته شد.

زنگ نماز در مدارس کهگیلویه وبویر احمد نواخته شد.زنگ نماز در مدارس کهگیلویه وبویر احمد نواخته شد.

زنگ نماز در مدارس کهگیلویه وبویر احمد نواخته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا