اخبارمازندران

زنگ نماز در مدارس مازندران نواخته شد

به گزارش  روابط عمومی ستاد اقامه نماز مازندران، زنگ نماز با شعار مِهربا مُهر با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، نوری استاندار مازندران، حجت الاسلام ابراهیمی مدیر ستاد اقامه نماز مازندران، کمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسولین استانی و شهرستانی در دبیرستان پانزده خرداد ساری و همچنین تمامی مدارس استان همزمان با سراسر کشور، نواخته شد.

حسین کمالی مدیر کل آموزش و پرورش استان با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید اظهار کرد: اقامه نماز جماعت اول وقت بسیار حائز اهمیت بوده و نماز این فریضه الهی از جمله برنامه های اولویت دار آموزش و پرورش بشمار می رود.

وی افزود: انسانها در قالب برنامه ریزی به اهداف خود می رسند و با برنامه ریزی مناسب و دقیق می توان به قله های موفقیت دست یافت.

حجت الاسلام ابراهیمی مدیر ستاد اقامه نماز مازندران با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان ، بر اقامه نماز جماعت در مدارس تاکید کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز مازندران با اشاره به واجب شرعی بودن نماز افزود: نگاه ما به نماز باید نگاه تربیتی باشد، مانند معلمی که برای زیبا شدن خط دانش آموز به او تکلیف می‌دهد.

یوسف نوری استاندار مازندران در این مراسم اظهار کرد: نیایش یک امر فطری بوده و نماز زیباترین عالی ترین وجه راز و نیاز با معبود است.

وی با اشاره به این مطلب مهم که نماز نور چشم است،افزود: نماز موجب آرامش و اطمینان قلوب و بالاترین ذکر خدا است.

استاندار مازندران تصریح کرد: با اتکال خداوند و الگو گرفتن از ائمه اطهار علیهم السلام می توان در مسیر روشن گام برداشت.

در ادامه نماز جماعت ظهر و عصر با شرکت دانش آموزان و مسئولین، به امامت نماینده ولی فقیه استان برگزار شد.

 گفتی است زنگ نماز همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس مازندران نواخته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا