اخبارزنجان

معاونین صدا و سیمای مرکز زنجان با سرپرست ستاد اقامه نماز استان دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان زنجان، سه تن از معاونین صدا و سیمای مرکز زنجان صبح امروز دوم مهر ماه با حضور در دفتر ستاد اقامه نماز، با حجت الاسلام محمدی دیدار و انتصاب وی به مدیریت ستاد اقامه نماز تبریک گفتند.

در این دیدار ستاری معاون سیمای شبکه اشراق آمادگی خود را جهت تولید برنامه های متنوع با موضوع نماز از جمله پخش مستقیم نماز  جماعت مساجد و مدارس به صورت زنده اعلام کرد.

وی گفت: ما می توانیم با برنامه ریزی درست نماز جماعت مغرب و عشای مساجد و همچنین نماز جماعت ظهر و عصر مدارس را به صورت مستقیم پخش کنیم.

رضایی معاون صدا نیز ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید ستاد اقامه نماز استان، آمادگی معاونت صدای شبکه اشراق را جهت همکاری در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز اعلام کرد.

حجت الاسلام حسینخانی یکی دیگر از معاونین صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در ادامه این دیدار گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان آمادگی دارد با همکاری ستاد اقامه نماز استان زنجان  برنامه های فاخر نمازی تولید و پخش کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب صدا و سیما با ستاد اقامه نماز استان زنجان علی الخصوص در برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز در زنجان ابراز امیدواری کرد که با همکاری طرفین بتوان اقدامات خوبی در راستای ترویج، تبلیغ و توسعه فرهنگی نورانی اقامه نماز انجام داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا