اخبارخراسان جنوبی

دیدار کارکنان و دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانهای خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی، در روز پنجم مهرماه مدیر ستاد اقامه نماز به همراه کارشناسان و دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانهای استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، کمیلی مدیر ستاد اقامه نمازضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول و هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های فرهنگی و آموزشی و فعالیتهای ستاد اقامه نماز در جهت ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در استان پرداخت.

کمیلی ضمن ارائه گزارشی مختصر از شیوه نامه های اجرایی فرهنگی و آموزشی ستاد به ارزیابی دستگاه های اجرایی و همچنین فراخوان سی یکمین اجلاس سراسری نماز و جشنواره فجر تا فجر و مسابقه کتابخوانی نمازکه در حال برگزاری است اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های ستاد اقامه نماز، اقامه نماز را نشانه قطعی حکومت صالحان دانست و اقامه نماز را در همه اصناف و افراد، خصوصا در دستگاه های اجرایی و تشویق نسل نو و دانش آموزان به نماز را امری ضروری عنوان کرد.

آیت الله عبادی با توجه به آیات قرآن کریم افزود: همه چیزاز آن خداست و نماز مظهر عبودیت است که بوسیله آن انسان به قرب الهی می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا