آذربایجان غربیاخبار

جلسه شورای قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی برگزار شد

مدیر ستاد اقامه نماز بر اهمیت اقامه نماز در مدارس تاکید کرد و برنامه‌های آتی اداره کل آموزش و پرورش استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی، جلسه شورای قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی به ریاست مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش استان و با حضور حجت الاسلام پناهی مدیر ستاد اقامه نماز، معاون نماز اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، مدیران و روسای مناطق و نواحی ۲۴ گانه آموزش و پرورش به همراه دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان‌ها در تاریخ نهم مهرماه در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

حجت الاسلام پناهی، در این جلسه با تاکید بر اهمیت اقامه نماز در مدارس، اظهار داشت: نماز یکی از ارکان اصلی تربیت دینی و فرهنگی و اجتماعی دانش‌آموزان است و باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم، این فرهنگ را در بین دانش‌آموزان نهادینه کنیم.

وی افزود: همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی در این زمینه ضروری است و باید تلاش کنیم تا با ایجاد فضایی مناسب، دانش‌آموزان را به اقامه نماز تشویق کنیم.

روسای آموزش و پرورش شهرستان ها، نیز با ارائه گزارشاتی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه نماز، به برنامه‌های آتی آموزش و پرورش اشاره کردند و در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان، افزود: تلاش ما بر این است که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و نمازی و تجهیز نمازخانه ها، دانش‌آموزان را به نماز و فعالیت‌های دینی و آثار نماز در زندگی فردی و اجتماعی علاقه‌مند کنیم.

جلسه شورای قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا