اخبارقم

شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، شورای اقامه نماز سازمان جهاد کشاورزی استان صبح چهارشنبه، یازدهم مهرماه، با حضور مدیر ستاد اقامه نماز برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم در این جلسه حضور مدیران جهادی و فرهنگی در راس امور را عامل تعالی مباحث فرهنگی و به ویژه نماز در دستگاه ها دانست و گفت: اهتمام کارکنان به اقامه نماز مرهون حضور مدیران در برنامه های نمازی است.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب پور در ادامه اهتمام به اهتمام ویژه برخی مدیران به فرهنگ اقامه نماز اشاره و خاطر نشان کرد: اهتمام مدیران متفاوت است برخی علاوه بر حمایت در تمامی برنامه ها نیز حضور دارند و برخی نیز حمایت می کنند اما اگر بخواهیم اهتمام همکاران را داشته باشیم می بایست علاوه بر اهتمام لسانی در عمل نیز به اقامه نماز بپردازیم.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سازمان جهاد کشاورزی استان در این جلسه ضمن تبریک پیروزی عملیات وعده صادق ۲، خاطر نشان کرد: امنیت در جامعه اسلامی تنها با مقاومت صورت خواهد یافت.

وی در ادامه به مسابقات کتابخوانی نماز اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در این مسابقات علاوه بر دستاورد های مادی، دستاورد های معنوی بسیاری خواهند داشت که از جمله اهم آن می توان به شناخت نقش، جایگاه و آثار نماز اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی در ادامه به برگزاری نظرسنجی ها و احصاء چرایی عدم اهتمام کافی برخی کارکنان به حضور در نماز جماعت اول وقت اشاره کرد و گفت: نظرسنجی ها و احصاء دلایل کاهلی ها، علاوه بر بستر کاغذی و مکتوب به صورت چهره به چهره و توسط برخی همکاران محبوب صورت می گیرد و در راستای رفع مشکلات اهتمالی موجود اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز ایجاد جذابیت در فضاسازی محل اقامه نماز را مورد تاکید قرار داد و گفت: محیط نمازخانه می بایست به نحوی باشد که همکاران هنگام اقامه نماز آرامش داشته باشند.

حاجی رضا در ادامه بر لزوم برنامه ریزی و اهتمام به خانواده کارکنان در مباحث فرهنگی تاکید و خاطر نشان کرد: در برنامه ریزی ها می بایست علاوه بر کارکنان، می بایست بر خانواده آنان نیز توجه کافی باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در پایان با ابلاغ لوح سپاس استاندار از زحمات و حمایت های رئیس سازمان جهاد کشاورزی از برنامه های اقامه نماز در دستگاه تقدیر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا