اخبارخراسان شمالی

اولین نشست کمیته ارزشیابی ستاد برگزاری سی و یکمین اجلاس سراسری نماز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، روز پانزدهم مهرماه، اولین نشست کمیته ارزشیابی ستاد برگزاری اجلاس سی و یکم در سالن جلسات اداره کل ارزیابی عملکرد استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام احمدی فرد مدیر ستاد اقامه نماز و دبیر ستاد برگزاری اجلاس سی و یکم، با تبریک عملیات غرور آفرین سپاهیان غیور، به ارائه گزارشی از پیگیری ها و نتایج برگزاری جلسات کمیته های تخصصی اجلاس پرداخت.

وی با اشاره به تاکید دفتر مرکزی ستاد اقامه نماز و حساسیت ویژه استاد قرائتی بر پرهیز از هزینه های اضافه و خرج های بی مورد در روند برگزاری اجلاس، افزود: کمیته ارزیابی بایستی ضمن تمرکز جدی بر بایدها و نبایدها مد نظر حاج آقا قرائتی بعنوان متولی برگزاری اجلاسیه با تجربه ۳٠ ساله، رصد دائمی وضعیت برنامه ها، پیش اجلاس ها و سایر برنامه های فرهنگی و آموزشی مقدماتی را در اولویت ارزیابی های خود قرار دهد.

وی ادامه داد: یکی از ثمرات مهم و ارزشمند برگزاری اجلاس در استان می تواند تهیه سند آمایش نماز استان باشد که با توجه به مسئله یابی و ارزشیابی درست و جامع مسائل و موانع ترقی نماز در استان بدست می آید.

در ادامه سایر اعضای کمیته، نظرات و ایده های خود را بیان کردند.

در پایان محجوب مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی استانداری خراسان شمالی و دبیر کمیته ارزشیابی ستاد برگزاری اجلاس سی و یکم، به ارزیابی و نظارت مناسب با توجه به چک لیست های ارائه شده اشاره کرد و خواستار ارائه مصوبات کمیته ها و اقدامات و نتایج پیگیری های آن ها به کمیته ارزشیابی برای رصد و ارزیابی بهتر عملکرد کمیته های تخصصی اجلاس شد.

نشست کمیته ارزشیابی ستاد برگزاری سی و یکمین اجلاس سراسری نماز برگزار شد

نشست کمیته ارزشیابی ستاد برگزاری سی و یکمین اجلاس سراسری نماز برگزار شد

نشست کمیته ارزشیابی ستاد برگزاری سی و یکمین اجلاس سراسری نماز برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا