اخباربوشهر

جلسه دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان بوشهر، صبح روز  یکشنبه پانزدهم مهرماه، جلسه دبیران اقامه نماز  دستگاه های اجرایی  استان، در سالن اجتماعات اداره کل امور  اقتصاد و دارایی استان برگزار شد.

در این جلسه زارعی مدیر کل امور  اقتصاد و دارایی استان ضمن بیاناتی از پیام های مقام معظم رهبری به اجلاس های سراسری نماز،  اظهار کرد: ترویج اقامه نماز بر همگان  لازم است، زیرا که توجه به این فریضه الهی یک دستور الهی است ،که همگان دعوت به ترویج و توسعه فرهنگ این فریضه شده اند. بویژه مسئولین نظام که تمکن ترویج این واجب الهی در اختیار دارند.

وی در ادامه افزود: چنانچه مسئول رده بالای یک دستگاه خود مروج این فریضه الهی باشد، دیگر  کارکنان نیز به تبعیت از آن مسئول در ترویج این فریضه الهی تلاش دو چندانی می کنند.

در ادامه خشنود مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تشکر از دبیران ادارات در انجام برنامه های ابلاغی در سال گذشته گفت: اینکه  توجه به گسترش این امر الهی یعنی اقامه نماز یک ضرورت است، که معروف ترین معروف هاست و اولین واجب الهی اقامه نماز است. زیرا که وجود این واجب بی بدیل  الهی جامعه را از منکرات مصون می ماند، بویژه نسل نو. به همین منظور مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود برای مسئولین دولت چهاردهم موضوع اقامه نماز مورد تاکید قرار دادند.

وی در ادامه افزود: مسئولین دستگاه های اجرایی استان با عنایت به برنامه های نمازی مورد تفاهم سال جاری نسبت به اجرای از بعد کمی و کیفی عنایت بیشتر داشته باشند و سعی کنند برای گسترش این امر الهی که جز وظایف دینی و مذهبی  می باشد، بنحوی ادا گردد، که فردا در حضور خداوند سبحان شرمنده نشویم.

در پایان یوسفی مدیر بنیاد مهدویت استان ضمن تشکر از برگزاری جلسه دبیران ادارات به تشریح برنامه های این مرکز با توجه به تفاهم نامه های ابلاغی ادارات پرداخت.

جلسه دبیران دستگاه های اجرایی استان بوشهرجلسه دبیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر جلسه دبیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر جلسه دبیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا