اخبارتهران

جلسه مدیر اقامه نماز استان با مدیر عامل تاکسیرانی شهر تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان تهران ، جلسه حجت الاسلام و المسلمین بهشتی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان با مدیرعامل تاکسیرانی شهر تهران در تاریخ شانزدهم مهر ماه برگزار شد .

مدیر ستاد اقامه نماز استان گفت: جای خرسندی دارد که نگرش اصیل انقلاب اسلامی به زن را در سالهای گذشته توانستیم اجرای کنیم، اعتماد به بانوان مومنه و انقلابی همواره کارگشا بوده است و مایه افتخار است.

بهشتی گفت: پیشنهاد می شود که برای افزایش معنویت در میان کارمندان و رانندگان و خانواده های آنان اگر برنامه ریزی مناسب گردد قطعا شاهد تحولات شایسته ای خواهیم بود، لذا پیشنهاد می شود که در پایانه های ۵۹ گانه تاکسیرانی جایگاه نماز مهیا گردد.

وی گفت: ما آمادگی داریم که در فضای مجازی که تاکسیرانی دارد محتواهای نماز و معنویت را منتشر کنیم، ضمن این که پیشنهاد داریم مسابقات فرهنگی و آموزش هایی را برای همه این خانواده نیم میلیونی داشته باشیم و از نظر تامین استاد و محتوا مشکلی وجود ندارد و تقاضا می شود که رابطی را از سوی تاکسیرانی برای امور نماز معرفی کنید.

مدیر ستاد اقامه نماز استان در پایان گفت: کارشناسان هر دو دستگاه تفاهم نامه ای را آماده کنند و در جلسه ای مشترک به امضا برسد، همچنین برای شهردار تهران نیز نامه ای تنظیم گردد تا دستور ساخت نمازخانه ها یا تجهیز آنها در پایانه های تاکسیرانی صادرگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا