اخبارمرکزی

گفتگوی مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی با خبرنگار صدا و سیما

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین علی رودبارانی مدیر ستاد اقامه نماز استان روز دوشنبه شانزدهم مهر ماه، با هدف تحقق پیام رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله) به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز و گسترش فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز جماعت در سطح مدارس استان با خبرنگار صدا و سیمای استان گفتگو کرد.

رودبارانی در این گفتگو ضمن تبریک شهادت سید حسن نصرالله، مطالبی را در خصوص تحقق پیام مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله) به بیست و هفتمین اجلاس سراسر نماز بیان کرد و گفت: برپایی اقامه نماز جماعت در مدارس بسیار مهم و پراهمیت است.

وی گفت: ما باید برای تحقق پیام مقام معظم رهبری (مدظله) به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز که فرمودند:« مدارس را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان، این برترین تضمین برای سلامتی آینده‌ی جامعه است» از تمام ظرفیت های موجود در مدارس چه نرم افزاری، چه سخت افزاری استفاده کنیم تا بتوانیم دانش آموزان را به سمت نماز به ویژه اقامه نماز جماعت تشویق کنیم.

رودبارانی افزود: ما می توانیم با آموزش و تربیت دانش آموزان، سلامت جامعه اسلامی را تضمین کنیم، چرا که این دانش آموزان، فردا یک معلم، یک مدیر و یک مادر خانواده خواهند بود و اگر به نحو شایسته تربیت شوند، می توانند فردی مفید برای آینده جامعه ما باشند.

این مقام مسئول افزود: برگزاری زنگ نماز به صورت باشکوه و نمادین در هر مدرسه، می تواند یک خاطره خوب و به یاد ماندنی در ذهن دانش آموز بماند و این کار باعث می شود که مسئولین راحت تر و آسان تر می توانند آنها را به سمت نماز و نماز جماعت سوق دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا