اخبارکرمانشاه

جلسه شورای اقامه نماز اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان، جلسه شورای اقامه نماز اداره کل ثبت اسناد و املاک استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی مولوی مدیر و خزایی کارشناس ستاد استان، مدیر کل و اعضای شورای اقامه نماز در روز هفدهم مهرماه محل این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه ، مدیر ستاد اقامه نماز استان با استناد به آیات و روایات به بیان اهمیت فریضه الهی نماز پرداخت و وجود بیش از یکصد آیه از قرآن کریم و نیز بیش از یک سوم احادیث و روایات معتبر شیعه در رابطه با نماز را نشان از اهمیت بالای این واجب الهی دانست و همگان را به تلاش هرچه بیشتر در جهت توسعه و ترویج و تعمیق این فریضه دعوت کرد.

علی مولوی اظهار داشت: اولویت اول در جهان هستی توحید است و اولویت دوم هم عبادت ؛ لذا  عبادت مفهوم گسترده ای است مثل نماز ،روزه ، حج ، زکات و هدف و انگیزه خلقت عبادت است . اما شاخص ترین و کامل ترین مصداق عبادت نماز است . و در بین فروع دین هم نماز هیچوقت تعطیل بردار نیست.

مدیر ستاد استان تصریح کرد: پیامهای رهبری معظم انقلاب (مد ظله العالی)به اجلاس های سراسری نماز برای همه ما  گنجینه ای ارزشمند بوده و کارشناسان بیش از ۲۰۰ محور عملیاتی از پیامهای معظم له را استخراج کرده اند . لذا می بینیم پیامها و بیانات حضرت آقا که در این سی پیام به آنها اشاره نمودند فقط جنبه ارشادی ندارند که فرموده باشند خوب است این کار ها انجام شود بلکه بیشتر این پیامها جنبه دستوری دارد و مصداقی مشخص کردند که فلان وزارت یا سازمان  این کار رابرای نماز انجام دهند

در پایان جلسه از خادمین و یاوران نماز ثبت اسناد و املاک  و مدیر و کارشناس ستاد استان توسط مدیر کل ثبت اسناد تجلیل بعمل امد.

جلسه شورای اقامه نماز اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه برگزار شد-2

جلسه شورای اقامه نماز اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه برگزار شد-3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا