اخباراردبیل

شورای اقامه نماز دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز اردبیل، جلسه شورای اقامه نماز دانشگاه محقق اردبیلی، ظهر سه شنبه، هفدهم مهرماه، با حضور عبدی مدیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در این جلسه با اشاره به اصلی ترین رسالت دانشگاه در تربیت نیروهای متخصص و متعهد، بر ضرورت استفاده از ظرفیت دانشجویان و اساتید و هیئت علمی در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه تاکید کرد.

عبدی با اشاره به تفاهم نامه منعقده ستاد اقامه نماز با وزارت علوم و در ذیل آن دانشگاه محقق اردبیلی بر تشکیل منظم جلسات شورای اقامه نماز و پیگیری اجرای تفاهمنامه و برنامه های ترویج نماز در دانشگاه توسط شورا تاکید نمود.

وی در ادامه استفاده از ظرفیت های مختلف در نهادینه سازی این فرهنگ در بین دانشجویان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اهتمام اساتید در حضور در نماز جماعت یکی دیگر از مباحثی است که در این حوزه از اهمیت بالایی برحوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین مصلح نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هم در این جلسه، ضمن سپاس از فعالیت های ارزنده ستاد اقامه نماز در ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز بر آمادگی کامل نهاد نمایندگی و دانشگاه در راستای همکاری با ستاد اقامه نماز در اجرای برنامه های آموزشی فرهنگی تبلیغی در بین دانشجویان و اساتید تاکید کرد .

وی اظهار داشت: دانشجویان جوان ما علیرغم هجمه های دشمنان در فضای مجازی، با تمسک به نماز، قرآن و اهل بیت می توانند در این میدان فرهنگی پیروز شوند.

در ادامه این جلسه مباحثی همچون تبلیغ و اطلاع رسانی فراخوان های اجلاس سراسری نماز و سومین جشنواره فرهنگی هنری و ادبی نماز ” فجر تا فجر” در بین دانشجویان و اساتید، برگزاری وبینار های علمی و نشست های نماز برای دانشجویان و اساتید با استفاده از اساتید مرکز تخصصی نماز مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

شورای اقامه نماز دانشگاه محقق اردبیلی

شورای اقامه نماز دانشگاه محقق اردبیلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا