اخبارلرستان

نشست فصلی دبیران اقامه نماز لرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستا اقامه نماز استان لرستان، نشست فصلی دبیران اقامه نمازاستان لرستان روز یک شنبه پانزدهم مهر ماه با حضور چراغی مدیر ستاد اقامه نماز و دبیران ستاد اقامه نماز در سالن کمیته امداد استان این استان برگزار شد.

ابتدای این مراسم چراغی مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان ضمن تشکر از تلاش دبیران اقامه نماز برای گسترش نماز و بیان آیه إِنَّ الْإِنْسانَ خُلِقَ هَلُوعاً، إِذا مَسَّهُ الشَّرُّ جَزُوعاً  “عنوان کرد: همانا انسان، بى‌تاب و حریص آفریده شده و هرگاه بدى به او رسد، نالان است و هرگاه خیرى به او رسد، بخیل است، مگر نمازگزاران و آنان که بر نمازشان مداومت دارند.

وی با بیان اینکه اگر میخواهیم حریص نشویم و فروتن و اهل ادب باشیم باید نماز بخوانیم عنوان کرد: تمام زیبایی ها در نماز نهفته است و این زیبایی ها در مسائل شخصی و اجتماعی نمازگزار تجلی پیدا خواهد کرد .

دیر ستاد با بیان یکی از اهداف تشکیل شورای اقامه نماز تصریح کرد: ما باید با تشکیل شورای اقامه نماز در ادارات میزان تاثیر نماز از بعد نظری وعملی مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم نتایج عملکرد ما به چه صورت است.

وی در ادامه مراسم  افزود: ائمه جماعات دستگاه های اجرایی بهتر است نیم ساعت زودتر در دستگاه های اجرایی حضور پیدا کنند و با کارمندان به گفت‌ و گو بپردازند و همچنین یکروز هم در مدارس جهت اقامه نماز حضور پیدا کنند و مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید در این موارد نظارت داشته باشند .

در پایان مدیر ستاد اقامه نماز بیان کرد: امسال را به عنوان سال آموزش همگانی در مباحث نماز مطرح می کنیم و باید ارتباط بین دستگاه های اجرایی را بیشتر کرده تا بتوانیم  ظرفیت ها را شناسایی و از آن ها بهره ببریم.

نشست فصلی دبیران اقامه نماز استان لرستان

نشست فصلی دبیران اقامه نماز استان لرستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا