اخباراصفهان

اجرای طرح سه میم در مدارس شهرستان فریدونشهر اصفهان

زنگ فضیلت و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در جمع دانش آموزان آموزشگاه شهیدان ادریسی و یبلوئی برف انبار فریدونشهر اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اصفهان، زنگ فضیلت و اقامه نماز جماعت روز سه شنبه هفدهم مهر ماه با حضور دانش آموزان آموزشگاه های شهیدان ادریسی و یبلوئی برف انبار در محل حسینیه شهر برف انبار برگزار شد.

زنگ فضیلت و اقامه نماز جماعت با حضور حجت الاسلام و المسلمین شامحمدی امام جمعه شهرستان فریدونشهر، سید امین انوری مدیر آموزش و پرورش، واعظی معاون پرورشی آموزش وپرورش و کارشناسان اداری اجرا شد.

طرح سه میم با توجه به اهمیت پیوند مدرسه، منزل و مسجد در راستای اجرای سند تحول بنیادین در سطح مدرسه و اهداف نظام و انقلاب و ایجاد ارتباط حداکثری مسجد، مدرسه و منزل برگزار می شود.

این طرح هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی و بهره مندی از فضای تربیتی و معنوی مسجد و نمازگزاران برای کمک به تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی در مدارس اجرا می شود.

انس گرفتن دانش آموزان با مساجد و حضور در مسجد محل موجب جذب دانش آموز به امر نماز و جوان سازی مساجد می شود و لازمه این امر همکاری کردن اولیاء در منزل و مربیان در مدارس است.

به اطلاع می رساند بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در شورای اقامه نماز آموزش و پرورش هفته یک مرتبه نماز جماعت ظهر با حضور امام جمعه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش و معاونین در یکی از مدارس شهرستان برگزار می شود.

لازم به ذکر است دانش آموزان هر هفته جمعه ها جهت حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه دعوت و به همراه مدیران مدارس در این نماز سنگرشکن دشمن شرکت می کنند.

زنگ فضیلت و اقامه نماز فریدونشهر اصفهان

زنگ فضیلت و اقامه نماز فریدونشهر اصفهان

زنگ فضیلت و اقامه نماز فریدونشهر اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا