اخباریزد

تجلیل از خادمان و یاوران نماز منطقه انتظامی شهرستان اردکان

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد، در روز پنج شنبه نوزدهم مهر ماه، از خادمان و یاوران نماز منطقه انتظامی شهرستان اردکان با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اردکان تجلیل به عمل آمد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان به همراه دبیر نماز شهرستان و مشاور فرماندار در ستاد فرماندهی منطقه انتظامی اردکان حضور پیدا کردند و هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و تمامی کارکنان این مجموعه تبریک گفته و از خادمان نماز و فعالین حوزه عقیدتی این مجموعه تجلیل به عمل آوردند.

حجت الاسلام موسوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و شهید سید حسن نصرالله و تجلیل از اقدام شجاعانه نیروهای مسلح در تحقق وعده صادق ۲، با اشاره به برگزاری نخستین اجلاسیه سراسری نماز نیرو‌های مسلح به میزبانی نیروی انتظامی ، در خصوص محورهای این اجلاس و شرکت کارکنان ناجا مطالبی را ایراد کرد.

وی افزود: تحقق تدابیر و منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در زمینه توسعه ، ترویج و تعمیق فرهنگ اقامه نماز و ارتقاء نگرش و انگیزه کارکنان و خانواده‌ها نسبت به اقامه نماز اول وقت و حضور در مساجد و نماز‌های جماعت و تاثیر نماز در افزایش سلامت معنوی و روحی کارکنان نیرو‌های مسلح از جمله محورهای این اجلاس است و از توجه به توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مجموعه انتظامی اردکان قدردانی کرد:

گفتنی است در خصوص برگزاری نماز جماعت در کلانتری های سطح شهرستان بویژه کلانتری مرکزی ، نیز تاکیدات لازم صورت گرفت.

تجلیل از خادمان و یاوران نماز منطقه انتظامی شهرستان اردکان تجلیل از خادمان و یاوران نماز منطقه انتظامی شهرستان اردکان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا