اخباراردبیل

جلسه شورای اقامه نماز کانون پرورش فکری استان اردبیل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اردبیل، در روز یکشنبه بیست و دوم مهرماه، جلسه شورای اقامه نماز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با حضور عبدی مدیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ملیحه ملک زاده فرد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، ضمن تقدیر از فعالیتهای ستاد اقامه نماز به ارائه گزارشی از فعالیت های کانون در سالجاری پرداخت.

وی گفت: تربیت فرهنگی و دینی کودکان و نوجوانان بر مبنای آموزه‌های اسلامی یک ضرورت است و کانون استان برای تعمیق باورهای دینی این عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

در ادامه مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل طی سخنانی با اشاره به موضوع سی و یکمین اجلاس سراسری نماز ” نماز نسل نو و رسالت ما” اظهار داشت: کار کانون پرورش فکری، بنیادی و پایه گذاری تربیتی نسل نو می باشد و به جهت داشتن مخاطب نسل نو در این دستگاه، می توان فعالیت های متنوع و گسترده ای در امر ترویج نماز انجام داد.

عبدی با اشاره به این مهم که اصلی ترین و مهمترین وظیفه و رسالت کانون پرورش فکری، آموزش و انتقال مفاهیم دینی به کودکان و نوجوانان می باشد، بر ضرورت توجه به نسل نو در برنامه ریزی های سالانه کانون تاکید کرد.

شایان‌ ذکر است در ادامه این جلسه، هریک از حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره موضوع جلسه (نماز نسل نو) پرداخته و مواردی جهت اجرا مورد تصویب قرارد گرفت.

شورای اقامه نماز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل

شورای اقامه نماز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا