اخبارمرکزی

جلسه شورای اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان مرکزی، دومین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان روز شنبه بیست و یکم مهر ماه، با حضور مسعود پیرایش مدیر کل، علی انصاری دبیر شورای اقامه نماز و اعضاء شورا با هدف برگزاری دوره های آموزشی احکام و اسرار نماز ویژه کارکنان در محل سالن جلسات برگزار شد.

در این جلسه پیرایش ضمن خیر مقدم به حاضرین از حضور به موقع اعضاء تقدیر و تشکر کرد و گفت: نماز جماعت یکی از جلوه های پویایی و فعال بودن اداره کل بوده و حضور همکاران در نماز جماعت مورد تاکید است.

وی گفت: برای اقامه نماز جماعت تاکیدات زیادی در دین اسلام شده است و بسیاری از مسئولان هم به این موضوع واقف هستند، ولی در برخی از ادارات به دلیل نبودن فضای مناسب برای اقامه نماز، نماز جماعت برگزار نمی شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان، افزود: مسئولان ما باید برای برگزار شده هرچه باشکوه تر نماز جماعت در ادارات تمام تلاش خود را انجام دهند، تا شاهد برپایی نماز جماعتی باشکوه در ادارات و مدارس سطح استان باشیم.

سپس انصاری دبیر شورای اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز ضمن خیرمقدم به اعضاء شورا، ضمن بیان دستور کار جلسه شورای اقامه نماز، گزارشی از اقدامات انجام شده ستاد اقامه نماز اداره کل در شش ماه اول سالجاری بیان و پیگیری مصوبات جلسه قبل و نتایج حاصل شده را مطرح کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا