اخبارقم

شورای اقامه نماز جعفرآباد قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، جلسه شورای اقامه نماز شهرستان جعفرآباد، صبح یکشنبه، بیست و دوم مهرماه با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان جعفرآباد در این جلسه به آغاز سال تحصیلی جدید و حضور دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: تمام مدارس می بایست از نعمت امام جماعت بهره مند باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر در ادامه بر لزوم اهتمام همه دستگاه های اجرایی به نماز نسل نو تاکید و خاطر نشان کرد: بستر تلاش در ترویج فرهنگ نماز در میان نسل نو را آموزش و پرورش فراهم نموده است و همه ما می بایست آموزش و پرورش را در ترویج این فرهنگ نورانی در بین نسل نو یاری کنیم.

مدیر ستاد اقامه نماز قم نیز در این جلسه به اقامه نماز در بخش عمده ای از مدارس استان از ابتدای سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: بحمدالله با پیگیری ها و همت مسئولین، آغاز سال تحصیلی جدید با اقامه نماز در مدارس همراه بود.

وی افزود: حضور حضرت آیت الله سعیدی امام جمعه قم در مدارس و اقامه نماز جماعت نشان از اهتمام و تاکید وی به ترویج این فریضه الهی در بین نسل جوان است.

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب پور همچنین از پیگیری های ستاد اقامه نماز در این حوزه خبر داد و گفت: با پیگیری های ستاد اقامه نماز و همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه، گامی نیز در تامین حق القدم ائمه جماعات حاضر در مدارس برداشته شده است.

وی همچنین از آمادگی ستاد اقامه نماز در اعزام مبلغین و اساتید تخصصی نماز به مدارس خبر داد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی در مدارس بدون شک موثر و مفید فایده خواهد بود و شناخت فرزندان ما را نسبت به نماز و آثار آن در زندگی بالا خواهد برد.

ذبیح الله عبداللهی فرماندار شهرستان جعفرآباد نیز از آمادگی و همکاری تمامی دستگاه های حاضر در شهرستان خبر داد و گفت: فریضه نماز فریضه الهی و تلاش در ترویج این فریضه الهی وظیفه زاتی همگان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا