اخبارقم

شورای فرهنگی مسجد اهل البیت(ع) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، جلسه شورای فرهنگی مسجد اهل البیت(ع)، یکشنبه، بیست و دوم مهرماه، با حضور معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز برگزار شد.

در این جلسه معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز بر لزوم استمرار برگزاری جلسات شورای فرهنگی تاکید کرد و گفت: جلسات می بایست با دستورکار تدوین برنامه ریزی ها و ارائه گزارش آن به هیات امناء برگزار شود.

منصور سرگزی همچنین در ادامه به مصوبات جلسات قبل و ایجاد سایت اختصاصی مسجداهل البیت(ع) اشاره کرد و گفت: با توجه به موفقیت سایت ستاد اقامه نماز کشور، سایت مسجد اهل البیت(ع) تابع این سایت خواهد بود.

مدیر مسجد اهل البیت(ع) نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت و گفت: امور تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهند شد.

حجت الاسلام احمد احسانی همچنین از توزیع کتب نمازی و فرهنگی در مسجد خبر داد و گفت: پیرو مصوبات جلسات قبل، کتب با هماهنگی صورت گرفته با مرکز تهیه و در اختیار نمازگزاران قرار گرفته است.

افتتاح حساب حقوقی و اقدامات عمرانی مسجد از مصوبات عملیاتی شده و تهیه تیزر معرفی مسجد و برگزاری نشست هم اندیشی مساجد شاخص کشور از جمله مصوبات در حال پیگیری جلسات هیات امنا و شورای فرهنگی مسجد اهل البیت(ع) بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا