اخبارهمدان

جلسه تجلیل از هیات داوری و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد قامه نماز استان همدان، جلسه تجلیل از هیات داوری و ارزیابی ستاد اقامه نماز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسنی حلم مدیر ستاد اقامه نماز استان و هیئت داوری ستاد اقامه نماز استان همدان، روز دوشنبه بیست و سوم مهر در سالن جلسات ستاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسنی حلم مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئت داوری و ارزیابی بیان کرد: بحث ارزیابی در استان همدان دارای ظرافت بوده و طبق قوانین و قواعد صورت میگیرد و تلاش بر این است که حق هیچ یک از دستگاه های اجرایی ضایع نشود.

حسنی حلم با بیان اهمیت و هدف ارزیابی تصریح کرد: هدف از از ارزیابی نقد کردن و اصلاح امور یک مجموعه است زیرا که با ارزیابی میتوانیم بازخورد فعالیت ها را بررسی کنیم و موانعی که مجموعه را از اهدافش دور میکند شناسایی و نسبت به رفع آن تلاش کنیم.

در ادامه وی ضمن اشاره به تدوین بیانیه برای داوری دستگاه های اجرایی افزود: باید بیانیه ای برای هیئت داوران تدوین شود تا ابهامات به حداقل برسد و کارها رسمیت پیدا کند.

در ادامه جلسه مدیر ستاد گزارشی از روند ارزیابی برنامه های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در دستگاه های اجرایی استان ارائه نمود و گفت: تعداد ۳۷۶ اداره در سامانه سجاده فعالیت های خود را ثبت نموده اند که شامل  ۷۶ دستگاه استانی و ۳۰۰ دستگاه شهرستان های استان است.

وی افزود: اداراتی که دبیر اقامه نماز آن ها با مدیران ارتباط خوب و فعال دارند فعالیت های مطلوب تری در دستگاه انجام می شود.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد اعضای هیات داوری و ارزیابی جهت بازدید میدانی طبق برنامه زمانبدی از ادارات بازدید به عمل آورند .

در پایان جلسه از اعضای هیات داوری و ارزیابی ستاد اقامه نماز تقدیر به عمل آمد و لوح تقدیری به آنها اهدا شد.

جلسه تجلیل از هیئت داوری و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان برگزار شد جلسه تجلیل از هیئت داوری و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان برگزار شد جلسه تجلیل از هیئت داوری و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا