اخبارلرستان

شورای اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان لرستان، روز یک شنبه بیست و دوم مهر ماه، جلسه شورای اقامه نماز دانشگاه آزاد خرم آباد با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان، رئیس دانشگاه آزاد استان و معاونت امور مدارس سما در دانشگاه آزاد استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین چراغی تأکید کرد: با توجه به آیه شریفه «الذین ان مکناهم فی الارض اقاموا الصلاه» انتظار داریم شورای اقامه نماز دانشگاه را فعال کنید و به امر اقامه نماز اهتمام بیشتر داشته باشید.

در ادامه :مدیر ستاد اقامه نماز در ادامه خواستار نشست های اساتید و دانشجویان و کارکنان و خانواده‌های آن‌ها با موضوع نماز در دانشگاه شد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت خوبی در زمینه ترویج و توسعه نماز در میان اساتید، دانشجویان و کارکنان دارد و باید از این ظرفیت در تربیت دینی قشر جوان دانشجو استفاده مفید شود و با همکاری و تعامل ستاد اقامه نماز تمام واحدهای دانشگاه نشست ها و دوره های مهارتی ویژه دانشجویان و اساتید با محوریت نماز برگزار کند و جهت تشویق و ایجاد انگیزه باید از واحدهای برتر در خصوص اقامه نماز در جلسه شورای استانی دانشگاه تقدیر به عمل آید.

چراغی در ادامه گفت: تشویق دانشجویان می تواند یکی از مهمترین راه کارهای جذب آنها به امور دینی مخصوصا نماز باشد.

جابر انصاری رئیس دانشگاه آزاد لرستان گرایش به منجی و مهدویت را روز به روز در حال گسترش در جهان برشمرد و گفت: علی رغم نمادگرایی موجود در رسانه‌های غربی که اسلام را وحشتناک و تروریست معرفی می‌کردند امروز ذهن‌ها در حال روشنگری در مقوله اسلام و جایگاه آن است.

جلسه شورای اقامه نماز دانشگاه آزاد استان لرستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا