آذربایجان شرقیاخبار

جلسه شیوه های جذب دانش آموزان و دانشجویان به نماز جمعه در تبریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، جلسه راهکارهای جذب جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان به نماز جمعه با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان، حجت الاسلام اوجاقی مدیر عامل بنیاد خیریه مصلی حضرت امام خمینی (ره) تبریز، حجت الاسلام حیدر زاده مسئول نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش استان و سایر کارشناسان، روز دوشنبه بیست سوم مهر ماه در بنیاد خیریه مصلی برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجانی ضمن توصیه ای گفت: پیشنهاد می کنم پیام های رهبری به اجلاس های نماز که یک دوره دائره المعارف نمازی هست را مرور کنیم،

وی با بیان راهکارهایی برای جذب نوجوانان به نماز جمعه، افزود: نقش صدا و سیما در نماز جمعه و تصویر برداری از نوجوانان بجای صف اول موثر دانسته و گزارش گیری از نوجوانان در حیات مصلا برای تشویق خوب است.

وی ادامه داد: همچنین برنامه ریزی دقیق توسط اداره کل آموزش و پرورش جهت حضور دانش آموزان نواحی و مناطق در نمازجمعه که هر هفته به طور منظم نواحی ۵ گانه تبریز و سایر مناطق نیز دانش آموزان را به نماز جمعه بیاورند.

در این جلسه استفاده از ظرفیت های موجود در مصلی، دستگاه های فرهنگی، تجربیات استان های دیگر و اختصاص برنامه هایی مخصوص نوجوانان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

شیوه های جذب دانش آموزان به نماز جمعه تبریز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا