اخبارزنجان

دوره آموزشی شیوه های دعوت به نماز مدرسان خانواده در زنجان برگزار شد

دوره آموزشی شیوه های دعوت به نماز برای مدرسان خانواده با همکاری انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عومی ستاد اقامه نماز استان زنجان، دوره آموزشی مهارت های دعوت به نماز ویژه مدرسان خانواده آموزش و پرورش استان زنجان صبح امروز بیست و چهارم مهرماه در کانون سهروردی زنجان با همکاری ستاد اقامه نماز استان و انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

ستاد اقامه نماز در ایفای یکی از رسالت های خود در راستای فرهنگ سازی نماز در خانواده برای مدرسین خانواده و افزایش توانمندی آنان برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین خانواده­ ها دوره مذکور را با همکاری انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان برگزار کرد.

هدف از برگزاری این دوره ارتقاء دانش و بینش مدرسان آموزش خانواده  نسبت به معارف نماز و  ترویج فرهنگ نورانی نماز در بین خانواده و آشنایی والدین با نیازهای درونی و شبهات دینی فرزندان و پاسخگویی به آن همچنین ارتقاء مهارت عملی مدرسان آموزش خانواده در جهت توانمند سازی خانواده ها به منظور جذب فرزندان به نماز برگزار شد.

مدت زمان این دوره ۱۲ ساعت بوده و برای مدرسان خانواده انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش با اولیت مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی همزمان در کل کشور برگزار می شود.

گفتنی است برای شرکت کنندگان در این دوره گواهی پایان دوره به مدت ۸ ساعت با عنوان آموزش ضمن خدمت اعطا خواهد شد.

دوره آموزشی شیوه های دعوت به نماز مدرسان خانواده در زنجان برگزار شد دوره آموزشی شیوه های دعوت به نماز مدرسان آموزش خانواده در زنجان برگزار شد دوره آموزشی شیوه های دعوت به نماز مدرسان آموزش خانواده در زنجان برگزار شد دوره آموزشی شیوه های دعوت به نماز مدرسان آموزش خانواده در زنجان برگزار شد دوره آموزشی شیوه های دعوت به نماز مدرسان آموزش خانواده در زنجان برگزار شد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا