اخبارکرمانشاه

دوره ضمن خدمت مهارت های دعوت فرزندان به نماز در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه، دوره  ضمن خدمت مهارت های دعوت فرزندان به نماز با حضور حجت الاسلام و المسلمین مولوی مدیر ستاد، محمدی مدیرکل آموزش و پرورش و معاونین  و کارشناسان این اداره کل، مدرسان آموزش خانواده، دبیران و مدرسان ستاد اقامه نماز استان و حجت الاسلام و المسلمین علی رود بارانی از مدرسان مرکز تخصصی نماز قم در روز سه شنبه مورخه بیست وچهارم مهر ماه در محل تالار شهید بهشتی و با حضور کلیه مدرسان آموزش خانواده ، مدرسان ستاد اقامه نماز و دبیران ستاد اقامه نماز نواحی و مناطق استان کرمانشاه برگزار شذ.

در ابتدای این جلسه حاضرین بصورت وبینار از سخنان حجت الاسلام  والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، کاظمی وزیر آموزش و پرورش، عباسی رئیس سازمان امور اجتماعی کشوراستفاده کردند.

این دوره در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در دانش آموزان، استفاده از ظرفیت والدین در آموزش نماز به فرزندان و تعمیق و توسعه فرهنگ نماز در بین دانش آموزان با همکاری و همراهی آموزش و پرورش برگزار شد.

این دوره آموزشی با هدف تسلط و آشنایی مدرسان مربوطه در جهت ارائه شیوه ها و مهارت های دعوت فرزندان به نماز برگزار شد که حجت الاسلام و المسلمین علی مولوی مدیر ستاد اقامه نماز استان ، کارشناس ستا، مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش و تعدادی از مدیران مدارس نیز حضور داشتند.

برای دوره فوق ۱۲ ساعت زمان در نظر گرفته شده که روز سه شنبه از صبح تا ظهر ۶ ساعت آن حضوری و با حضور  حجت الاسلام و المسلمین علی رودباریان از اساتید مرکز تخصصی نماز قم به ارائه راهها و روشها ومهارتهای دعوت فرزندان به نماز پرداخته شد که فراگیران با نحوه شیوه های دعوت به نماز فرزندان آشنا شدند تا در جلسات انجمن اولیاء و مربیان راهکار های مناسب در نواحی و مناطق در اختیار خانواده ها قرار گیرد.

لازم به ذکر است این دوره به مدت دوازده ساعت حضوری می باشد که ۶ ساعت بقیه را حاضرین در جلسه دیگری که بعدا به آنها اطلاع رسانی می شود خواهند گذارند.

دوره ضمن خدمت مهارت های دعوت فرزندان به نماز در کرمانشاه برگزار شد-2

دوره ضمن خدمت مهارت های دعوت فرزندان به نماز در کرمانشاه برگزار شد-3

دوره ضمن خدمت مهارت های دعوت فرزندان به نماز در کرمانشاه برگزار شد-4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا