اخبارگلستان

کارگاه آموزشی شیوه های دعوت به نماز ویژه مدرسین آموزش خانواده در گلستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، آیین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر ستاد اقامه نماز و ۴۰ نفر از مدرسین آموزش خانواده، در روز سه شنبه، بیست و چهارم مهرماه برگزار شد.

قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز ضمن قدردانی از تلاش‌های آموزش و پرورش در ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز به ویژه نسل نو، بر استمرار و تلاش همه جانبه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی استان در اشاعه فرهنگ نورانی نماز تأکید کرد.

وی بیان داشت: ستاد اقامه نماز آمادگی دارد در فصول مختلف برای کلیه مدرسین آموزش خانواده با دعوت از اساتید مجرب بومی و مرکز تخصصی نماز نسبت به برگزاری این دوره های با استفاده از منابع استانی اقدام کند.

لازم به ذکر است، دوره آموزشی مدرسین آموزش خانواده استان با حضور ۴۰نفر از شرکت کنندگان و تدریس حجت الاسلام و المسلمین محمد شیخ فروتن، از اساتید مرکز تخصصی نماز برگزار شد.

این دوره آموزشی در راستای اجرای سند منشور اقامه نماز در مدارس و به منظور تقویت فعالیت ها و برنامه های مشترک ستاد اقامه نماز و آموزش وپرورش، با هماهنگی اداره کل انجمن اولیاء و مربیان و بر اساس سرفصل های مصوب سازمان اداری و استخدامی و به میزان ۱۲ ساعت در دو مرحله در استان برگزار می گردد.

کارگاه آموزشی شیوه های دعوت به نماز در آموزش و پرورش گلستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا