اخبارکرمان

پیش اجلاسیه استانی نماز در شهرستان سیرجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کرمان،صبح روز سه شنبه بیست و چهارم مهر ماه پیش اجلاسیه استانی نماز با حضور مدیر و کارشناسان ستاد اقامه نماز کرمان،امام جمعه و فرماندار سیرجان و جمعی از مسئولین و نخبه های  دانشجویی و دانش آموزی در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان برگزار شد.

در این نشست ضمن ارائه راه کارها برای جذب جوانان به نماز از سوی شرکت کنندگان، حجت الاسلام عربپور مدیر ستاد اقامه نماز استان در جمع بندی نظرات و پیشنهاد ها در راستای شعار اجلاس (نماز نسل نو و رسالت ما)گفت: از سوی تعدادی از جوانان به نماز مسئولیت ما عبارتند از سوی اساتید و مبلغین جایگاه نماز و لذت در ارتباط با خدا برای نسل جوان تبیین گردد و همچنین برای بیان اثرات نماز از فرصت ها به ویژه فرصت محرم و ماه رمضان استفاده شود.

وی همچنین گفت: بعد از شناسایی آسیب ها برای کاهش این آسیب ها راه کارهای عملی پیشنهاد و اجرایی گردد.

حجت الاسلام عربپور عنوان کرد:بی شک روی گردانی از نماز موجب دوری از خدا و تهی شدن جامعه از ذکر و یاد اوست که زمینه حضور شیطان را فراهم می سازد و جامعه به جای جامعهای اللهی و رحمانی جامعه ای ناسالم و در بستر فساد خواهد بود.

وی اظهار کرد:در همین رابطه باید به اولیاء توجه شود و راه کارهای جذب جوانان آموزش داده شود و معلمین عزیز نیز به لحاظ اینکه صاحب نفوذ هستند و در رابطه با این مسئولیت توجیح و اقدامات عملی صورت پذیرد.

پیش اجلاسیه استانی نماز در شهرستان سیرجان

پیش اجلاسیه استانی نماز در شهرستان سیرجان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا