آذربایجان شرقیاخبار

جلسه شورای اقامه نماز شهرستان هریس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، جلسه شورای اقامه نماز شهرستان هریس با حضور حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان، نعمتی فرماندار شهرستان هریس و سایر اعضای شورای اقامه نماز شهرستان روز سه شنبه بیست و چهارم مهرماه در فرمانداری هریس برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجانی در جواب مدیرانی که علت عدم حضور خود در نماز جماعت را مشغله زیاد کاری می دانند، گفت: مهم ترین بحث در اقامه نماز، مشاهده ی ثمره ی آن است و به عبارتی خروجی نماز های ما چیست؟ برای نمونه کارمندی که دلسوز به ارباب رجوع نیست نمازش چه خیری برای او دارد؟ از پیامبر که مسئولیت مان بیشتر نخواهد بود ؟ یا از حصرت امام خمینی (ره) که اهمیت کارهایمان بیشتر نخواهد بود؟ یا رهبری انقلاب که می فرماید من کارهایم از بعد از نماز صبح شروع می شود، ولی با این همه این بزرگواران به نماز اهمیت ویژه ای قائل بودند.

وی ادامه داد: در شان جمهوری اسلامی است که یک نمازگزار در بین راه که بخواهد نمازش را بخواند، محیط نمازخانه خوب باشد.

نعمتی با تاکید بر اهمیت نماز، گفت: ما هر چیزی را هم که فراموش کنیم نماز را فراموش نمی‌کنیم و هر تصمیمی که در جلسه شورای نماز گرفته شود انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: در خصوص پیگیری نمازخانه های بین راهی اقدامات لازم انجام شده و در یک جایگاه سوخت که سرویس و نمازخانه ها متناسب منطقه نبود اقدامات لازم صورت گرفت و حتی مدتی تعطیل گردید تا به سازی شود و نیز توسط شهرداران منطقه برای نمازخانه های زیر مجموعه شهرداری اقدامات لازم انجام شده است.

شورای اقامه نماز هریس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا