اخبارمسابقات و فراخوان هامعاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش

اسامی برگزیدگان مسابقات سراسری کتابخوانی ستاد اقامه نماز اعلام شد

تعداد 22182 نفر در مسابقه نماز در سیره و سخن امام سجاد(ع) و تعداد 27124 نفر در مسابقه راه و رسم بندگی مشارکت کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد در بیانیه ای اسامی برگزیدگان مسابقات سراسری کتابخوانی “نماز در سیره و سخن حضرت امام سجاد علیه السلام” و “راه و رسم بندگی” را اعلام کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

بیانیه اعلام نتایج برگزیدگان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن حضرت امام سجاد علیه السلام و راه و رسم بندگی

با استعانت از خداوند متعال و در راستای رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص ضرورت ایجاد سازوکار های مؤثر بر گرایش به مطالعه کتاب و افزایش سبد مطالعاتی آحاد جامعه به عنوان یکی از شاخص های رشد و پیشرفت جامعه و تعالی فردی و اجتماعی، ستاد اقامه نماز اقدام به برگزاری دو مسابقه سراسری کتابخوانی نماز از کتاب راه و رسم بندگی و کتاب نماز در سیره و سخن امام سجاد علیه السلام ویژه عموم مردم با هدف معارف افزایی مفاهیم و کارکردهای اقامه نماز علی الخصوص بهره مندی از آموزه های ائمه اطهار علیهم‌السلام در بین جامعه فرهنگ دوست و دین مدار ایران اسلامی بویژه خانواده ها، جوانان و کارکنان دستگاه های اجرایی نمود.

این مسابقات معنوی از ۱۷ مرداد سالجاری همزمان با اول محرم الحرام شروع و با یک مرحله تمدید تا ۱۳ مهر ماه برگزار شد.

در مسابقه نماز در سیره و سخن امام سجاد(ع) تعداد ۲۲۱۸۲ نفر و در مسابقه راه و رسم بندگی تعداد ۲۷۱۲۴ نفر مشارکت کردند که از این تعداد ۱۹۵۵۲ نفر در مجموع واجد شرایط قرعه کشی و انتخاب شدند.

با عنایت به استقبال و افزایش میزان مشارکت در هر دو مسابقه، با رأی ستاد برگزاری مسابقات کتابخوانی تعداد برگزیدگان مسابقه نماز در سیره و سخن امام سجاد(ع) از ۱۱۴ برگزیده به ۱۵۰ برگزیده و در مسابقه راه و رسم بندگی از ۱۱۴ نفر به ۱۷۰ نفر به تناسب جمعیت شرکت کنندگان افزایش یافت.

آیین قرعه کشی مسابقه به صورت مکانیزه با حضور نمایندگان معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش ، معاونت برنامه ریزی،نظارت و ارزیابی، معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیریت روابط عمومی و مدیر عامل انتشارات ستاد اقامه نماز برگزار شد.

ضمن ارج نهادن به حضور و تلاش ارزشمند تمامی شرکت کنندگان ارجمندی که دعوت ستاد اقامه نماز را اجابت نموده و در برگزاری این دو رویداد معنوی ایفای نقش نمودند، نتایج این مسابقات به شرح ذیل اعلام می گردد.

به هر یک از برگزیدگان جایزه نقدی به مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال (معادل چهارصد هزار تومان) تقدیم خواهد شد.

برگزیدگان می بایست از تاریخ ۱۵ آبان ماه به بعد از طریق ستاد های اقامه نماز استان متبوع از نحوه دریافت هدیه خود مطلع شوند.

در پایان لازم می دانیم از همکاری و مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی، ستادهای اقامه نماز استان ها و اصحاب رسانه که در برگزاری این دو مسابقه معنوی ما را یاری نموده اند، صمیمانه سپاسگزاری نماییم.

معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش / مهر ۱۴۰۳

جهت دریافت اسامی برگزیدگان از طریق لینک زیر اقدام فرمایید:

 اسامی برگزیدگان مسابقه سراسری کتابخوانی راه و رسم بندگی

اسامی برگزیدگان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام سجاد(علیه السلام)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا