اخبارچهارمحال و بختیاری

دوره آموزشی مدرسین آموزش خانواده در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری نشست ویژه مدرسین آموزش خانواده همزمان با آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان در باشگاه فرهنگیان شهرکرد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، فضل الله بهمنی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان از برگزاری دوره آموزشی مدرسین آموزش خانواده « مهارت های دعوت فرزندان به نماز » همزمان با آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان در باشگاه فرهنگیان شهرکرد خبر داد و گفت: در این نشست که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس ستاد اقامه نماز  و سایر مسئولین  آموزش و پرورش استان برگزار شد و شرکت کنندگان از طریق ویدئو کنفرانس از سخنان حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و وزیر آموزش و پرورش استفاده کردند.

وی گفت: حدود ۱۰۰ نفر از مدرسین آموزش خانواده، بعد از این ویدیو کنفرانس از سخنان حجت الاسلام تاکی استاد دانشگاه شهرضا و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان استفاده کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست ضمن تبریک آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان با اشاره به اهمیت نقش آفرینی اولیا در مدارس مدرسان آموزش خانواده را پل ارتباطی بین اولیا و آموزش و پرورش دانست و گفت: مدرسان خانواده می توانند با ارتقاء سطح علم و آگاهی خود و انتقال آن به خانواده ها در تربیت صحیح فرزندان نقش موثری داشته باشند.

افشین امیریان ضمن تقدیر و تشکر از مدرسان آموزش خانواده ، تبیین جایگاه نماز و اهمیت آن در  ایجاد یک جامعه سالم را برای خانواده ها ضروری دانست و گفت :  یکی ازمهم ترین اهداف تربیتی آموزش و پرورش اهمیت به جایگاه نماز  و آموزش نماز به دانش آموزان است.

گفتنی است : هفته پیوند اولیا و مربیان از ۲۴ لغایت ۳۰ مهر ماه با شعار « با خانواده برای ایران، برای مدرسه » آغاز شده است.

منبع: آموزش و پرورش

نشست ویژه مدرسین آموزش خانواده در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست ویژه مدرسین آموزش خانواده در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست ویژه مدرسین آموزش خانواده در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

 

نشست ویژه مدرسین آموزش خانواده در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا