اخبارکردستان

مدیر ستاد اقامه نماز کردستان با معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری دیدار کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان: نماز برای همه ما از اهمیت بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار است و خود را موظف میدانیم از برنامه های ستاد اقامه نماز حمایت و پشتیبانی کنیم.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان کردستان، بیست و پنجم مهر ماه عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان با رشیدی پور معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار کردستان دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تشکر از همکاری ها و حمایت های معاون مدیریت و منابع استانداری گفت: برای اجرای برنامه های سال ۱۴۰۳ و رسیدن به اهداف پیش بینی شده لازم است کما فی سابق مورد حمایت استانداری قرار بگیریم.

وی افزود: باتوجه به اینکه بحش عمده فعالیت های ستاد اقامه نماز استان در ۶ ماهه دوم تشکیل خواهد شد، ضرورت دارد در اسرع وقت شورای اقامه نماز استان به ریاست استاندار محترم تشکیل شود.

عظیمی  در ادامه با اشاره به برنامه های این ستاد در سال جاری گفت لازم است از نظر منابع مالی از ستاد اقامه نماز حمایت لازم به عمل آید. وی همچنین در خصوص تامین ساختمان ستاد اقامه نماز مطالبی را مطرح کرد.

در ادامه رشیدی پور معاون توسع و مدیریت ضمن تشکر از فعالیت های ستاد اقامه نماز گفت: نماز برای همه ما از اهمیت بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار است و خود را موظف میدانیم از برنامه های ستاد اقامه نماز حمایت و پشتیبانی کنیم.

رشیدی پور گفت: تشکیل شورای اقامه نماز در دستور کار استاندار قرار گرفته و امیدواریم در اسرع وقت جلسه برگزار شود و در مورد تامین ساختمان برای ستاد پیگیر هستیم و اقدامات لازم به عمل خواهیم آورد و همچنین برای تامین منابع استانی هماهنگی های لازم به عمل خواهد آمد تا کما فی سابق با استفاده از منابع استانی از فعالیت های ستاد اقامه نماز پشتیبانی کنیم.

در پایان این جلسه مقرر شد در هفته آینده دوره آموزشی توجیهی دبیران شورای اقامه نماز شهرستانها به میزبانی استانداری تشکیل شود.

مدیر ستاد اقامه نماز با معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری دیدار کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا